!!temam2 ku cayam!!

!!temam2 ku cayam!!

Saturday 11 June 2011

STUDY (^__^)

akhirnya sambong jgk stdy . tp bkn kt skul mrf . huhu . ngtkn smbong kt mfr jep .
tp mmber ckp aku ngn diaorg sume xlh msuk mrf coz rsult BA xsmpai thap yg JHEAT nk . so xleh laa .
taon nim kmsukan f6 mrf bwh JHEAT . so dia laa yg plih nama2 . yg lyak jep ley msuk sana .
emm , xpe laa nk buat mcmna bkn rzki aku utk smbong stdy kt c2 .
penim head2 dk pkir nk smbong stdy kt mana . at last dpt pnggilan dri INSPI ,
(institut pngajian islam) kt kmaman . aku dpt twran stdy kt c2 . haha , 
penim head pkir nk pegi ke x . mmber aku pn dpat gak kt c2 , sarah ngn faizah . 
sarah 2 pegi tmudga skli nan aku . faizah , aku xthu plak yg dia pn apply jgk tmpt 2 . thu2 dia daa dpt . 
haha . besst laa mmber2 lama ada . mlm nie bru bole wt kptsan nk pegi c2 . 
p xthu laa kkal ke x . tkowt 6t ryuan 'U' d'trma brubah pkiran nk pegi c2 lak . haha . 2 nk bncang ngn sarah dulu 
kalu faizah 2 mmg nk still c2 . dia mmg nk sgt stdy c2 . huhu . p aku ngn sarah nie . ad0oii laa . :)
aku xnk pegi c2 rnsing kn bljar jep . coz tmpat 2 kna stdy BA . aku nie low t'sgt laa . haha 
tp mom tpon kt INSPI 2 krni dia ckp bljar xlaa susah mne . juz pndai tlis ngn baca jawi kira ok ! 
emm , apapon kna pegi n tgk sdri dulu mcmne . haha . lgi pon aku dh xdpt twran mna2 dh slain INSPI
tp ptg xd posmen daa atr surat dri KOLEJ SYAHPUTRA n TATI
yg SYAHPUTRA 2 dpt kos jrurwat , TATI plak DIPLOMA IN INDUSTRIAL AUTOMATION 
(COMPUTER INTEGRATED SYSTEM ) apa entahh , haha . xnk laa aku kos cam 2 .
klu jrurwat 2 ok gak . p swasta pnyer . so , mhal laa ckitt kos nk tggung 2 . 
haha . xmOo laa . bek pegi INSPI jep . haha . sume yysan tnggung . cume dftar jep rm200 n duit buku rm100 .
ramai dh dax2 skul aku , senior yg stdy kt c2 . diorg ckp okep jep . aku pom xthu laa yg sbtolnyer . 
ai isnin nie daa kna msuk , waaa . dh kna tgal uma , tgal aslam n smstiney jauh ngn pmily n abam saye . :(
nie laa part yg xbesst nie . huhuhu . utk ABAM jga diri elok2 , cayam kamo too much . haha .
 mcm nk pegi bljar luar ngra laa plak . haha . trust me ok :) i always trust u . 
ok laa . 1 time pnjang cam ni . haha :) 
p/s : sape2 yg bace nie doakan yg t'baek utk saya yep :)

No comments:

Post a Comment